МО Початкові класи



https://docs.google.com/presentation/d/1KqxeMKy66_rl3BloBknXKI__aJyDxL-e/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true


Про переваги навчання без оцінок дізнайтесь за покликанням:

 http://osvita.ua/school/method/85165/


 Оцінювання навчальних досягнень

 молодших школярів

 Проаналізувавши оцінні судження (вирази), які є найдієвішими для учнів

ми розділити їх на три групи: 

-  оцінні судження (вирази) оцінювання процесу роботи
 (Наприклад: Я бачу, що ти старався! Мені радісно від того, 
що ти активно працював під час уроку! Я приємно здивована твоєю 
наполегливістю?); 
- оцінні судження (вирази) оцінювання результату роботи (Наприклад: 
Ти можеш краще! В тебе дуже добре вийшло! Гарна робота
Чудовий результат! Ти робиш успіхиВідмінно!); 
- оцінні судження (вирази) оцінювання особистості учнів 
(Наприклад: Молодець (вказано 25 разів), Розумник! Чемпіон!).

Вербальні судження, які допомагають перетворити звичне 
“Молодець” на більш цілеспрямовані оцінювальні конструкції: 
-      Я задоволена тим, як ти виконав вправу… 
-      Дякую за допомогу з … 
-      Приклад/вірш набагато кращий, коли ти … Дякую тобі!\
-      Я дуже ціную те, що ти охайно написав … 
-      Дякую, що зробив це … це означає, що я / ми можемо зараз … 
-      Це забрало так багато часу, але ти впорався!
Наприклад, «я задоволена тим, як ти написав», краще, ніж «молодець», 
оскільки в першому випадку оцінюється те, що виконав учень,
 а в другому – його особистість.
Що варто змінити, щоб поліпшити якість оцінювання
 молодших школярів: 
  • змінити ставлення всіх учасників навчально-виховного процесу 
  • до оцінювання та оцінки  не як до констатації результатів діяльності, 
  • а як інструменту руху (розвитку) дитини;
  • разом з дитиною розробити критерії оцінювання її прогресу: темпу, 
  • обєму, правильності тощо;
  •  постійно розвивати відповідальність учня за роботу, яку він виконує,
  •  та впевненість у собі;
  • формувати в учнів потребу у самоконтролі та самооцінці; збільшити 
  • використовування елементів оцінки-гри.