вівторок, 14 березня 2017 р.

Рекомендації вчителям початкових класів для роботи з обдарованими дітьми:

  
1. Створити інформаційний  банк  даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності. 
2. Систематизувати матеріали періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості. 
3. Провести проблемно-тематичні семінари з метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми. 
4. Організувати постійно діючий консультпункт для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів районних (міських) відділів освіти.
 5. Залучити  до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель". 
6. Створити банк  педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми. 
7. Організувати та  провести шкільні, районні (міські), олімпіади із базових дисциплін.
8. Формувати групи для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини.
 9. Організувати та провести творчі  звіти  педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях.
10. Забезпечити участь обдарованих дітей у міських, районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних інтерактивних та  творчих конкурсах. 
11. Розробити  систему  матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними. 
12. Розглядати питання організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних методичних об'єднань учителів, педагогічних радах, нарадах при директору. 
13. Провести проблемно-тематичні семінари із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
14.  Консультувати батьків обдарованих дітей з питань розвитку здібностей їх дітей