Рекомендації вчителям початкових класів для роботи з
обдарованими дітьми:
1. Створити
інформаційний банк даних обдарованих дітей із різних напрямів
діяльності.
2. Систематизувати матеріали періодичних видань із
проблеми дитячої обдарованості.
3. Провести проблемно-тематичні семінари з метою
систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими
дітьми.
4. Організувати постійно діючий консультпункт для
вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів
районних (міських) відділів освіти.
5. Залучити до роботи з обдарованими
дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист",
"старший вчитель".
6. Створити банк педагогічного досвіду щодо
роботи з обдарованими дітьми.
7. Організувати та провести шкільні, районні
(міські), олімпіади із базових дисциплін.
8. Формувати групи для індивідуального сумісного
навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням
рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини.
9. Організувати та провести творчі звіти
педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних
заняттях, гуртках, студіях.
10. Забезпечити участь обдарованих дітей у міських,
районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних інтерактивних та
творчих конкурсах.
11. Розробити систему матеріального та
морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними.
12. Розглядати питання організації роботи з
обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях
шкільних методичних об'єднань учителів, педагогічних радах, нарадах при
директору.
13. Провести проблемно-тематичні семінари із метою
систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими
дітьми
14. Консультувати батьків обдарованих дітей з
питань розвитку здібностей їх дітей